Eerste citymap ‘Experience Amstelveen’ gepresenteerd in Brasserie Paardenburg

De citymap ‘Experience Amstelveen’ is op maandag 22 januari gepresenteerd. Amstelveen heeft veel te bieden voor bezoekers en expats. In deze nieuwe stadsplattegrond staat informatie over cultuur, recreatie en voorzieningen.

Wethouder economische zaken Maaike Veeningen(D66) overhandigde in de Tuinkamer van Brasserie Paardenburg de eerste exemplaren aan raadslid Inza Gast en vertegenwoordiger van IN Amsterdam Charles Wijnen Gonzalez. De citymap is ontwikkeld in samenwerking met Amsterdam inbusiness.

De citymap’s worden in kartonnen displays verspreid over dertig locaties in en om Amstelveen. Het gaat om locaties als hotels, B&B’s, het Stadshart, recreatiebedrijven, bezoekerscentrum Amsterdamse Bos, Expatcenter WTC, Internationale school en Schiphol. De citymap is ook te downloaden via de website van gemeente Amstelveen. De displays zijn verder ook te bestellen (max. 5) via r.heins@amstelveen.nl en af te halen bij de balie van het Raadhuis.

Tijdens de bijeenkomst werd ook de samenwerkingsovereenkomst tussen de gemeente Amstelveen en Amsterdam Marketing ondertekend. Wethouder economische zaken Maaike Veeningen(D66) en Stephanie Dekker, directeur cliëntrelaties van Amsterdam Marketing bekrachtigden met hun handtekening de samenwerking. Voor een betere positionering doet Amstelveen nu mee op de digitale kanalen van I amsterdam en UIT en nemen we deel aan de campagne Amsterdam Bezoeken, Holland Zien.