Schouwburg Amstelveen lanceert met andere culturele instellingen landelijke campagne

Vandaag lanceert Schouwburg Amstelveen samen met 400 andere culturele instellingen de landelijke campagne Droom mee. Een campagne over hoop ‘voor alle mensen die het theater een warm hart toedragen.’

Simone Kleinsma, Jaap van Zweden, Hans van Manen, Peter Pannekoek en talloze andere grote namen uit de podiumkunst hebben de handen ineen geslagen om in deze zware tijden een boodschap van hoop uit te dragen.

Het kunstwerk, bestaande uit een column van Jan Beuving en een video, gaat over de belofte van een lege zaal, waarin de magie van wat straks weer kan en mag sluimert. De theaters, podia, festivals en de orkesten kijken reikhalzend uit naar dat moment.

Winactie
Ook belooft de sector 400 kaarten voor bezoekers te reserveren. Als straks de deuren weer helemaal open gaan, maakt het publiek kans om twee kaarten voor een voorstelling of concert te winnen. In een volle zaal, waarmee de belofte werkelijkheid wordt. Meer over de winactie vindt je hier.