Back on Track geeft training marketing aan Amstelveense ondernemers

Op donderdag 10 februari organiseerde Back on Track een inspirerende, interactieve workshop met als host Talmon Kochheim. In de training ‘Van onderneming naar sterk lokaal merk’ gaf Kochheim Amstelveense ondernemers tips en tricks om hun bedrijf lokaal sterk te maken. 

Kochheim was verantwoordelijk voor verschillende bekroonde reclames voor grote klanten als ABN AMRO, Postbank/ING (Blauwe en Oranje leeuw), Cora van Mora en Peijnenburg. De afgelopen vier jaar was hij ook directeur van de branchevereniging voor reclamebureaus VEA.

Met het programma Back on Track krijgen alle Amstelveense MKB-ondernemers de kans om een jaar lang, kosteloos diverse trainingen, coachingstrajecten, inspiratiesessies en netwerkbijeenkomsten te volgen. De focus ligt op het herstel en op de toekomst van de ondernemers. Back on Track loopt tot en met 18 november 2022, de Dag van de Ondernemer. RTVA filmt diverse trainingen om een impressie te geven van dit initiatief.